نماینده مردم اردکان در بازدید از روستای حاجی آباد زرین از توابع بخش خرانق اردکان، ضمن حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع)، در جمع مردم این روستا نیز شرکت کرد و به بررسی مشکلات و خواسته های آنان پرداخت.

"محمدرضا تابش" با بیان اینکه مبارزه با ظلم و قدرت های استبدادی و استقرار عدالت و حق جویی، مورد اهتمام آن حضرت بود و به همین دلیل نیز قیام عاشورا شکل گرفت گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز که برای مبارزه با ستم و بی عدالتی شکل گرفت و افتخار می کند تا پیرو آن امام همام باشد، باید تلاش مضاعف تری در جهت تحقق آرمان های حسینی انجام دهد.

وی اعتماد بین مردم و حاکمیت را امری حیاتی دانست و عنوان داشت: باید مراقبت شود تا این اعتماد بواسطه برخی موضوعات همچون اختلاس و سوء مدیریت ها و غیره، دچار خدشه نشود.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم  با اشاره به پایان مذاکرات هسته ای؛ از حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش های خستگی ناپذیر دولت و تیم هسته ای قدردانی کرد و گفت: در دوران پساتحریم باید زمینه رشد اقتصادی و افزایش توان تکنولوژی کشور در زمینه های مختلف فراهم آید.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش روستای حاجی آباد را کانون نشر قرآن با مردمانی سختکوش و پرتلاش دانست و گفت: در سه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده صنایع، بالغ بر 2/1 میلیارد تومان در این روستا هزینه شده است و اقدامات خوبی نظیر راه اندازی شبکه دیجیتال،احداث خانه بهداشت، لایروبی قنات،بهسازی و روشنایی معابر، تجهیز دارالقران و غیره انجام گرفته است.

"تابش" با اشاره به دغدغه مردم درخصوص جاده دسترسی  روستا نیز گفت: در این مدت، 12 کیلومتر از جاده حاجی آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بهسازی و روکش آسفالت شده است و پیگیری هایی نیز برای تکمیل مابقی آن نیز انجام شده است.

وی  ضمن اشاره به در دست احداث بودن پروژه جاده حاجی آباد-بیاضه، خبر از شروع عملیات اجرایی احداث جاده حاجی آباد- خرانق از مسیر مزرعه میرها طی روزهای آتی داد.

در این دیدار که مدیرکل امور روستایی و بخشدار خرانق نیز حضور داشتند، نماینده مردم اردکان با حضور بر مزار شهدای روستای حاجی آباد، نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

بازدید از موسسه دارالقران حضرت فاطمه الزهرا و قسمت های مختلف روستا و دیدار با مردم، از دیگر برنامه های نماینده مردم اردکان در زمان حضور در این روستای قرآنی بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا